Klantenservice
Op deze pagina geven wij antwoord op de meest gestelde vragen
Bestellen
Voorraad: Zijn alle artikelen op voorraad?
Hoewel wij ons uiterste best doen om de voorraad op de website actueel te houden, lukt dit helaas niet altijd. Het kan voorkomen dat een product in onze winkel is verkocht of dat het product deel uitmaakte van een pakket andere producten. Onze website weet dit helaas niet altijd automatisch, waardoor een product op voorraad lijkt te zijn terwijl dit niet zo is.
Wij nemen in die gevallen zo snel mogelijk contact met u op om een passende oplossing te zoeken.
Ik heb besteld, en wil graag een artikel toevoegen aan mijn bestelling
Dit kan uiteraard, mits de wijziging wordt doorgegeven voordat uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft. U plaatst simpelweg een nieuwe bestelling via onze website en kiest als verzendmethode voor ‘afhalen’. Er zullen dan geen verzendkosten in rekening gebracht worden. Vermeld bij uw bestelling dat deze samengevoegd dient te worden met een andere bestelling.
Bestellen op rekening
Bestellen op rekening is mogelijk voor bedrijven en scholen. Neem hiervoor contact met ons op.
Betalen
Klanten uit Nederland betalen via iDeal, bankoverschrijving of op basis van betalen bij afhalen.
Onze iDeal betalingen worden afgehandeld door Mollie.nl
Voor klanten uit België is de mogelijkheid om te betalen via Bancontact of bankoverschrijving.
Voor klanten uit alle andere landen van de wereld geldt dat zij via bankoverschrijving kunnen betalen.
Tevens bestaat de mogelijkheid om via Paypal te betalen. De (extra) transactiekosten hiervoor bedragen 2% van het aankoopbedrag incl. verzendkosten. Wilt u hiervan gebruik maken? Laat ons dit via de mail weten.
Verzenden
Binnen Nederland is uw bestelling boven de 150,- vrij van verzendkosten.
Beneden het aankoopbedrag van € 150,- bedragen de verzendkosten binnen Nederland minimaal €4,95. Dit bedrag is van toepassing op bestellingen welke door de brievenbus passen. Op artikelen welke groter zijn en niet door brievenbus passen is het verzendtarief voor pakketzending van toepassing (€ 7,95).
Voor verzending wordt gebruik gemaakt van de diensten van PostNL.
U betaalt alleen verzendkosten, geen extra behandelings- of administratiekosten. Er zijn geen minimum orderbedragen.
Bezorging door PostNL
Uw bestelling wordt door de postbezorger tweemaal aangeboden (of wordt bij de buren afgeleverd). Daarna gaat uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor om af te halen.
Uw bestelling blijft twee weken liggen om af te halen, daarna gaat deze retour naar ons. Bovenstaande is een indicatie van PostNL, waarop wij op basis van deze gegevens geen garanties kunnen verlenen t.a.v. de bezorging.
Buitenland
Door de regels welke de vervoerder stelt aan het versturen van goederen is het helaas niet mogelijk om naar het buitenland te versturen als brievenbuszending. Om deze reden verzenden wij enkel naar het buitenland als pakket.
Enkele voorbeelden van verzendkosten naar het buitenland:
België via PostNL: € 11,50
Overige landen via DPD:
Duitsland, Denemarken, Italië, Frankrijk, Polen: € 15,00
Bosnië en Herzegovina, Estland, Finland, Kroatië, Letland, Litouwen, Noorwegen, Roemenië, Slowakije, Zweden: € 19,00
De Prijzen
De prijzen zijn in Euro’s, Incl. 21 % BTW, Excl. Verzendkosten.
Retourneren
Is het product toch niet helemaal wat u er van verwacht had? Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met de producten die u van ons ontvangt. Indien u om wat voor reden dan ook toch niet tevreden bent met de producten volgt u de volgende stappen:
1. Meld uw retourzending, dit kan door vooraf een mail te sturen naar info@vandijkenelektronica.nl , met het volgende:
– De artikelen die retour komen
– De reden van retour
– Het ordernummer van de oorspronkelijke bestelling
2. Het aankoopbedrag zal enkele dagen na ontvangst van het artikel teruggestort worden.
Wettelijk is het herroepingsrecht van toepassing op bestellingen die geplaatst worden door particulieren. Binnen de zichttermijn van 14 dagen mag een besteld artikel herroepen worden. Deze termijn gaat in op het moment waarop de bestelling geleverd is. De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening. De initiële verzendkosten worden door ons vergoed indien de volledige order retour gestuurd wordt.
Uitzonderingen
Van Dijken Elektronica behoudt zich het recht voor om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt, als het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of de verpakking onzorgvuldig is geopend of beschadigd geraakt is.
Uitsluitingen
Uitgesloten van retournering zijn:
– Producten die voor u op maat gemaakt zijn (bijv. kabel op maat afgemeten en afgeknipt)
– Speciaal voor u bestelde producten
Afhalen
Afhalen van uw bestelling is bij ons geen enkel probleem. Dit is mogelijk op iedere vrijdagmiddag. Eventueel zijn andere afhaalmomenten mogelijk op afspraak. Neem hiervoor per e-mail contact met ons op.
Contact
Wij zijn vrijwel uitsluitend bereikbaar via de e-mail. Wilt u ons toch graag telefonisch spreken? Mail ons dan uw telefoonnummer, wij bellen u graag terug.
Tel: 050-5515354
E-mail: info@vandijkenelektronica.nl
Algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden en ons privacybeleid vindt u hier